středa 18. dubna 2012

surprise me

Překvap mne.

Co tam chybí ? No, to please, které tam je. Ve filmu, jak krysa vaří rat-a-tuj. Kdo neviděl, nepochopí a kdo viděl, otázka v jakém jazyce či zda či bez titulků je na místtě, milý Chomski :).

Odpověd by byla, že pisatel to viděl česky, v originále, s titulky i bez, pak v několika dalších jazycích: Plus i minus titulky.

Ale o to nejde.

Surprise me. To je krása.

Prostě ono se dá čekat, že v hospodě páté cenove skupiny ten guláš bude vypadat tak, jak vypadá. :)
A v nóbl restauraci se dá čekat, že angus bude fakt angus, NEBO, že si někdo lajznul to že algus vydává za kuřecí. Jistě, možna to i poznám, blbec kuchař.
Koneckonců, i v té "čtyřce bez ubrusu" moho očekávat dobrý guláš. Však s tím pocitem tam jdu. Be prepared for the worst and expect the best.

Jde i to, že člověk jde do restaurace stylem THEIR WAY a tedy očekávaně čekám, že dostanu neočekávané. I toto je už docela výhra.

Nicméně ... chyba předpokladu.

Pokud je to "surprise me", tak se mrkněte na ten zatracený ratatuj.

Luxus vědomé nevědomosti se může brát lecjak.

Ono se to neříká snadno, jistě, vlastní ego je mocné. Je-li na druhé straně adekvátní parťák, což vůbec neni samozřejmé, je to ned dvojitá výhra na začátek.

Je to naprosto super pocit - surprise me. Zjistil jsem především této situaci to, že je to fajn a kuchař mě má rád. Pak mi také došlo, že mohl mít tak trochu pohotovost. WTF můžu nabídnout ?
Implicitní důvěra, MOJE, v NĚJ, totiž znamená průser pro něj. No, už to vím.

Pak když dostanu ve vegan restauraci steak, vděčně kývnu a nekecám, neboť kuchař se mohl přetrnout a udělal to.


Lehhost mého nevědomí je průser pro kuchaře. Pošle mě do háje, že business as usual a já mu pošlu velký tuzér plus pivo napsané na mě. Nebo rum. Nebo džus. To, co považuji za HIS way. Protože BAU to rozhodně není.

Pošle mě do háje. Opět. Tak s tím mám osobní traumátko a smířím se s tím a odcházím. Přesně mezi dveřmi přiletí to už nečekané děkuju a thanks for all the fish.

Usměju se a oddechnu si. Kdo chce chápat, chápe. Že mě mírne dosta do vývrtky, není až zase podstatné, neb IF nebo IFF jsem si vypnul.

úsměv, u mě hlasitě a v kuchyni nepřiznaně tiše :)

Klid, mír a pohoda :)

1 komentář: