pondělí 30. dubna 2012

Moravia smetana :)

Toto není reklama :).


Podařilo se mi půllitr této smetany konečně otevřít správně :). Jo, takovou tu žlutou se šipkou zde otevřít a celou dobu jsem si myslel, že to musela vymyslet ženská :). Jo, vymyslela :). Tak jsem to zkoušel HER WAY a pořád jsem havaroval a neotevíral to správně. Zatraceně, dodržuju návod a furt se mi to nedaří otevřít. Několikrát jsem se tou smetanou pocintal, jak jsem se snažil do ni dostat :). Vždy se mi to podařilo :). Ale dneska ... ?
Uvědomil jsem si, že přece jsem chlap ... Tak jsem vzal tu smetanu, zkusil ji roztrhnout přesně druhou stranou než návod ... a otevřela se správně :). Ano, tím véčkem toho obalu :).

Chutnala pak naprosto tak dokonale :). Příště tu 0.5l smetanu, žlutá, koupitelná téměř všude nikdy neotevřu jinak :).

Tak jako jenom tak :). Je dobré pochopit běh věcí :).

6 komentářů:

  1. Dost dobrý - podařilo se Vám mě zvednout ze židle a jít se podívat do lednice - je tam - žlutá a otevřená. Ale za živýho boha si nevzpomenu jak ji vlastně otvírám!!!

    OdpovědětVymazat
  2. no, jiné smetany otevírané dobře mají něco do sebe :)

    OdpovědětVymazat
  3. Se většinou žbrndnu kefírem. Asi mi na rozdíl od smetany není souzen- už od dětství ho sem tam piju jen proto, že by se to mělo, a asi to bude tím! Nemáte něco proti smetaně????????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. smetana je dobrá, ale je třeba rozlišovat a pít ji jen tehdy, když na ni člověk má chuť :)
      Jindy ne :), to pak nechutná :)

      Vymazat
  4. no a proti smetaně je přece smetana :)

    OdpovědětVymazat