pátek 1. března 2013

kyselobramborokašovo

to tak uvaříte moravské zelé (mamince by nechutnalo), malinko jej připálíte, neb jste šikulka a k tomu jitrnici opečenou ...



Uvaříte brambory, to vám jde tak nejlíp, sníte jitrnico-bramboro-zelo no a jejda, zbylo zelo...
Co s ním, Nerudo? A navíc trocha výpeku a sádla...
Jsem si jist, že puristé mě budou kamenovat, ale:
brkaše z pytlíku (jj, srovnávejte mne s Babicou :)) a dle návodu
vmíchat do toho dušené kyselé zelí
ohřát to sádlo se zbytky výpečků a nalít to tam
mchat a míchat a mícat

Pak přemlouvat nádobí, aby se samo umylo (doposud prohrávám stylem KO), no, zítra je taky den :)

1 komentář:

  1. Na zvědavé dotazy: musí se to jíst teplé, dietní to tedy není, jaká brkaše - ehm, reklamu nemám rád, takže firemní značka to nebyla řetězcoidní, ale firemně firemní od V :). Vůbec se mi zdá, že dušené zelé morafske s výpečkama a sádlem je pozoruhodná kombinace s brkaší :). Kamenujte mne

    OdpovědětVymazat